Klantvriendelijke dienstverlening · Leestijd: 1 - 2 minuten · 20 april 2021

​​​​​​Klantportaal op basis van Common Ground

Gemak, snelheid en controle. Voordelen van een digitale dienstverlening voor de klanten. Hoe kunnen de Common Ground principes en standaarden bijdragen aan innovaties die de klantvriendelijkheid binnen het Sociaal Domein verbeteren?

Blog lezen

Klantvriendelijke dienstverlening · Leestijd: 1 - 2 minuten · 23 februari 2021

​Hoe blijf je als gemeente digi-aardig?

Gemeenten digitaliseren steeds vaker hun dienstverlening om deze effectiever en efficiënter te maken. Dit kan een drempel vormen voor inwoners die digitaal minder vaardig zijn. Hoe blijf je als gemeente digi-aardig?

Blog lezen

Klantvriendelijke dienstverlening · Leestijd: 1 - 2 minuten · 9 februari 2021

​5 Kansen voor
het Sociaal Domein

Een interactieve en digitale dienstverlening prijkt hoog op de agenda van gemeenten. Hoe kan de dienst Werk & Inkomen innoveren op klantvriendelijkheid?

Blog lezen

Meer lezen?

Ontvang maandelijks de laatste blogs in jouw mailbox.